با ما در تماس باشید: ۰۹۳۸۰۱۳۷۰۸۵☎02133972672
رنو یدک وکیلیان

چرا ال90 بخریم؟

Tuesday، ۲۵ Shahrivar ۱۳۹۹

چرا ال90 زشت طراحی شد؟

علت زشت بود تندر90 چیست؟

میتوان گفت تندر نود نسبت به سایر خودرو‌هایی که داخل ایران ساخته میشوند،یک سر و گردن بالاتر است! زیرا جدید‌تر و مدرن تر از اغلب آن‌هاست و مهم تر از آن به نسبت قیمت توان رقابت با بهترین خودرو‌های ساخت داخل را هم دارد. با ما و بازرگانی وکیلیان همراه باشید تا به بررسی چند دلیل منطقی خرید تندر90 بپردازیم:

موتور پرقدرت :

موتور خودرو مجموعه ای از تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی است که در کنار یکدیگر باعث تولید قدرت می‌شوند. موتور خودرو از اجزای بسیار زیادی همچون: سیلندر، پیستون، سوپاپ، میل لنگ و… تشکیل شده است.

حجم موتوری که رنو برای النود قرار داده است 1598 سی سی است که همین امر باعث تمایز خودرو تندر90 با خودرو های هم رده خود شده است و مزیت اساسی برای این خودرو به حساب می آید. همین امر از ال 90 خودرویی پرشتاب و پرقدرت میسازد. وقتی برای بار اول رانندگی را با تندر90 تجربه کنید ،متوجه شتاب و قدرت آن میشوید. افزایش دور موتور در دنده های مختلف کششی ایجاد میکند که باعث میشود تندرنود در مدت 10.2 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برسد!!

پمپ بنزین تندر90

مصرف سوخت:

در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌های خرید خودرو، میزان مصرف سوخت است. تندر 90 از این لحاظ شاید بهترین خودروی داخلی باشد. مشاهده میزان مصرف سوخت در نسخه فول تندر (E2) امکان پذیر است (نمایش در مانیتور موجود بر روی صفحه کیلومتر شمار) و شما شیفته کم مصرف بودن آن خواهید شد. تندر 90 یک باک 50 لیتری دارد که بر اساس اعلام رسمی ایران خودرو مصرف سوخت موتور نیز در داخل شهر در هر 100 کیلومتر، 9 لیتر است و این میزان در خارج شهر به 5.6 لیتر می‌ر‌سد! مصرف سوخت تندر در حالت ترکیبی (جاده و داخل شهر) نیز 6.9 لیتر است که نسبت به سایر خودرو‌های داخلی و مخصوصا رقیبان بسیار کم مصرف است.

تندر90 و بدنه مقاومش!

تندر90 و بدنه مقاومش!

عادلانه نیست که بخواهیم بدنه ال نود را با پراید مقایسه کنیم!! چرا که تندر90 با اختلاف پیروز میدان است. اما در مقابل پارس، سمند و… این رقابت کمی سخت‌تر میشود؛ چرا که در این لیست خودروی سمند وجود دارد و بدنه بسیار مقاوم‌تری نسبت به تندر دارد اما هرگز نمی‌توان بدنه و شاسی تندر 90 را ضعیف دانست این خودرو در تصادفات عادی نهایت مقاومت را از خود نشان می‌دهد.

کلیک کنید
0

سخن آخر!

L90 زمانی به بازار آمد که جای خالی یک مدل تازه نفس، با امکانات و کیفیت ساخت بهتر و موتوری قوی‌تر بسیار خالی بود. فروش فوق العاده موفق تندر ۹۰ در طول این ۱۰ سال در بازار ایران،خود مهر تاییدی بر خوب بودن این خودرو است، اما به هر حال هر محصولی ممکن است معایبی هم داشته باشد. شاید اگر کمپانی رنو کمی روی کابین تندر ۹۰ کار می‌کرد و برخی آپشن های به روز را روی آن ارائه می‌داد، این خودرو به یک پکیج کامل تبدیل میشد. به طور کلی بخواهیم بگوییم، اگر در بازار به دنبال یک خودروی خانوادگی با کابین نسبتاً جادار، فضای بار زیاد، موتور قوی و مصرف سوخت مناسب هستید که هر لحظه اراده کردید مشتری داشته باشد، ما خرید تندر ۹۰ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر