با ما در تماس باشید: ۰۹۳۸۰۱۳۷۰۸۵☎02133972672
رنو یدک وکیلیان

خودروی جدید و مرموز رنو

Wednesday، ۱۷ Farvardin ۱۴۰۱

گروه خودروسازی رنو فرانسه یک عکس تبلیغاتی از خودروی مفهومی مرموز منتشر کرد که در ماه می عرضه خواهد شد.

این خودرو به عنوان یک نسخه نمونه برای اهداف جدید رنو است.

این خودرو کانسپت به موتور هیدروژنی مطابق با کربن زدایی گروه رنو مجهز می شود و در عین حال از مواد بازیافتی و قابل بازیافت استفاده می کند.

در تک عکس همراه با این خبر، قسمت جلویی خودرو را با چراغ‌های LED تهاجمی، واحدهای روشنایی اضافی روی سپر، ظاهری بدون جلوپنجره و نشان روشن رنو نشان می‌دهد. این کاپوت نوع جدیدی از روکش را برای برند فرانسوی رنو معرفی می کند که توسط رئیس طراحی، ژیل ویدال دیکته شده است.

در حالی که نمی‌توانیم در مورد سبک بدنه این کانسپت مطمئن باشیم، به نظر می‌رسد که یک هاچ بک یا SUV است. رنو پیش از این 5 سوپرمینی آینده را به ما نشان داده است، رنو 4ever را به نمایش گذاشته است و کراس اوور کامپکت مگان E-Tech را عرضه کرده است، با این خودروی مفهومی که حداقل از نظر طراحی بیرونی مدلی متفاوت است.

این خودروی مفهومی که هنوز نامی از آن برده نشده است بر روی سه ستون متمرکز شده است، محیط زیست (انتقال قدرت هیدروژنی، مواد پایدار)، ایمنی (نوآوری‌های تکنولوژیکی داخل کابین)، و فراگیر بودن (تنوع تیم توسعه و دسترسی).

رنو می گوید که این کانسپت بخشی از هدف آن برای دستیابی به یک ترکیب انرژی کاملاً الکتریکی تا سال 2030 است، به این معنی که می توانیم در آینده شاهد یک نسخه تولیدی از این خودروی مفهومی باشیم. چیزی که عجیب است این است که اصطلاح «موتور هیدروژنی» یک موتور احتراق داخلی را به ذهن متبادر می‌کند که با هیدروژن کار می‌کند. با این حال، در همان زمان "ترکیب انرژی کاملا برقی" به موتورهای برقی اشاره می کند. بخش دیگری از بیانیه مطبوعاتی کوتاه آن را «ماشین مفهومی بی‌سابقه» می‌نامد به این معنی که می‌توانیم چیزی کاملاً جدید ببینیم.

این تنها چیزی است که در حال حاضر درباره این محصول گروه رنو می دانیم، اما انتظار می رود با گذشت زمان اطلاعات بیشتر را به دست آوریم. با قضاوت از استراتژی رنو با استرال، باید منتظر تیزرهای رسمی بیشتری در ماه های آینده باشیم.